آشنایی با مدل های مختلف قابلمه
نوشته شده توسط : پیام

ووک
ووک
ووکس دارای اضلاع شیب دار و بلند است و یک تابه همه کاره آسیایی است. قطر آنها به طور سنتی 14 اینچ است و از فولاد کربنی ساخته شده اند. این تابه ها در حالی که از طرفین خنک تر هستند ، در پایین سطح پخت و پز دارند. علاوه بر این ، توانایی جابجایی مواد در داخل ظرف به شما یک کنترل و انعطاف پذیری عالی بر روی دما می بخشد. Woks مناسب برای سرخ کردن ، بخارپز کردن و سرخ شدن عمیق است.
آماده دور زدن مجموعه خود هستید؟
با توجه به اینکه اکنون اشتیاق به غذای عالی و ظروف آشپزی عالی را پیدا کرده اید ، وقت آن است که برخی از قطعات خاص دیگر را به مجموعه خود اضافه کنید. شما می توانید با غذاهای مخصوص مانند اجاق های تحت فشار ، کباب کردن ، اجاق های هلندی / فرانسوی و موارد دیگر ، تعداد زیادی غذای جالب و دستور العمل درست کنید. امکانات بی پایان است!
زودپز
زودپز
زودپزها به شما این امکان را می دهند که یک گزینه آزاد کردن سریع داشته باشید ، حتی برای اتمام غذا و بدون هدر دادن آب برای خنک کردن زمان ، زمان کمتری نیز صرف می کنید. درب آنها گلدان را کاملاً مهر و موم می کند ، در حالی که مایعات درون آن در حال جوشیدن است. سپس بخار فشار را ایجاد می کند ، که منجر به افزایش دمای پخت و پز و زمان پخت کمتر می شود. اندازه اکثر زودپزها در اندازه هایی است که از 3 کوارت تا 8.5 کوارت متفاوت است. زودپز با تنظیم کننده فشار جداشونده می تواند فشار را به پایین ، متوسط ​​یا زیاد تنظیم کند. هرچه فشار بیشتر باشد ، دمای داخلی نیز بالاتر خواهد بود و زمان پخت نیز کمتر خواهد بود. شیر اطمینان به طور خودکار بخار را تخلیه می کند. یکی از مهمترین لوازمی که به آن نیاز خواهید داشت تایمر است. چند دقیقه پخت و پز اضافی احتمالاً به یک کباب قابلمه صدمه ای نمی زند ، اما می تواند غذای ظریف یا سبزیجات همراه آن را خراب کند.
ماهی تابه
ماهی تابه
Roaster یک ظرف بزرگ مستطیل شکل با ضلع های کم است که اجازه می دهد حرارت اجاق گاز به بیشترین مقدار غذا برسد. ماهیتابه ها را اغلب با یک رست رست استفاده می کنند ، که به بالا بردن غذا از سطح پخت کمک می کند. بهتر است برای پخت و پز در حرارت خشک اجاق در دمای نسبتاً بالا استفاده شود. این ظرف مناسب برای بو دادن بوقلمون ، مرغ و سایر برشته ها است.
فر هلندی
فر هلندی
فر هلندی یک ظرف بزرگتر است که برای حجم زیاد خورشت ، گوشت های پخته شده یا کباب قابلمه پخته می شود. فرهای هلندی معمولاً به شکل گرد هستند و از چدن ساخته می شوند. اکثر کوره های هلندی دارای یک جفت دستگیره کوتاه هستند تا بلند کردن را ایمن و آسان کنند. اجاق های هلندی دارای رنگهای متنوعی هستند که بسیاری از آشپزها آنها را دوست دارند زیرا به هر مجموعه ظروف آشپزی رنگی می بخشد!
فر فرانسوی
فر فرانسوی
فر فرانسوی نوعی فر هلندی است. تفاوت اصلی این است که آنها دارای یک مینای دندان داخلی هستند ، به این معنی که چاشنی لازم نیست. به همین دلیل است که اجاق های فرانسوی را معمولاً کوره های هلندی مینا کاری می نامند. فرهای فرانسوی برای پخت انواع غذاها از جمله گوشت گاو ، گوشت خوک ، سوخاری ، سرسرا و مرغ مناسب هستند. فرهای فرانسوی ، مانند اجاق های استاندارد هلندی ، در رنگ های متنوعی قرار دارند و آنها را به گزینه ای مناسب برای افزودن رنگی به هر مجموعه وسایل آشپزی تبدیل می کنند!
مجموعه وسایل آشپزی
مجموعه وسایل آشپزی
همیشه گزینه خرید وسایل آشپزی به صورت بسته ای وجود دارد. این معمولاً برای پس انداز پول و در عوض داشتن قطعات متناسب عالی است. این گزینه برای کسانی است که دقیقاً می دانند به دنبال چه چیزی هستند و این باعث می شود خرید راحت تری داشته باشید. مجموعه وسایل آشپزی می توانند از 10-18 قطعه متغیر باشند ، با تنوع متفاوت در هر مجموعه متناسب با آنچه شما نیاز دارید.





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: